Аналітичний звіт за результатами проведення самооцінювання
напряму ВСЗЯО «Освітнє середовище»
в 2023 – 2024 н.р.
Відповідно до діючих нормативно – правових документів щодо організації моніторингових досліджень, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти, схвалено рішенням педагогічної ради закладу дошкільної освіти (протокол №2 від 15.12.2021 року) та затвердженого наказом ЗДО від 15.12.2021 р. № 73, на виконання наказу ЗДО від 26.11.2021 року № 66 «Про створення робочої групи з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в дошкільному навчальному закладі» та з метою підвищення якості освітнього процесу, оцінювання його результативності, визначення ефективності управлінських рішень, вивчення умов, що впливають на результативність діяльності закладу, в 2023 – 2024 році було проведено моніторингове дослідження напрямку «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» (за результатами аналізу інформації, отриманої під час спостереження за освітнім середовищем закладу, опитування та анкетування учасників освітнього процесу та вивчення документації).
Будь-яке соціальне середовище, у тому числі й освітнє, впливає на життєдіяльність людини, яка існує в ньому, тому що являє собою сукупність матеріальних засобів, духовних цінностей, міжособистісних відносин. Разом з тим вона є продуктом діяльності людини і піддається цілеспрямованому формуванню. Отже, освітнє середовище дошкільного навчального закладу – це сукупність умов, що роблять прямий і непрямий вплив на всебічний розвиток дитини в закладі дошкільної освіти, стан його фізичного і психічного здоров’я, успішність її подальшої освіти, а також на діяльність всіх учасників освітнього процесу в закладі.
Освітнє середовище дошкільного навчального закладу складається з компонентів:
- взаємодія усіх учасників педагогічного процесу;
- створення предметно-розвивального середовища;
- освоєння змісту дошкільної освіти.
Кожний з названих компонентів має різні властивості, що в освітньому процесі одержують конкретне вираження і визначають вплив середовища на формування якості освіти.
Компоненти і їхні властивості, що сприяють підвищенню якості освіти, відображені в моделі освітнього середовища ЗДО.
З урахуванням специфіки розвитку дитини дошкільного віку велике значення в структурі освітнього середовища дошкільного навчального закладу надається взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Її характер залежить від особистісних і професійних якостей педагогічних працівників, індивідуальних і вікових особливостей дітей, взаємодії з батьками.
Творчо використовувати весь арсенал педагогічних засобів, формувати суб’єктну позицію кожного учасника освітнього процесу в найбільшій мірі дозволяє особистісно-орієнтована модель взаємодії. У результаті відбувається не тільки розвиток кожної дитини, але і професійний і особистісний ріст педагога.
Важливою стороною освітнього процесу в закладі дошкільної освіти є взаємодія педагогів з батьками вихованців, що, з одного боку, є безпосередніми замовниками освітніх послуг, з іншого боку – володіють визначеним педагогічним потенціалом і здатні збагачувати навчальний процес позитивним досвідом сімейного виховання. Особистісна орієнтованість у взаємодії працівників закладу освіти з батьками дозволяє формувати співробітництво, єдність інтересів і потреб обох сторін, наступність виховання в родині та в ДНЗ.
Наступний компонент освітнього середовища дошкільного навчального закладу – освоєння змісту дошкільної освіти, до якого висувається ряд вимог:
- створення оптимальних умов для самовираження і самореалізації кожної особистості;
- формування світогляду, який відповідає сучасному рівню знань;
- спрямованість змісту освіти на розвиток взаєморозуміння і співробітництва між людьми.
Освітній процес закладу дошкільної освіти здійснювався відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти, інваріантна складова реалізувалася відповідно до комплексної освітньої програми для дітей раннього та передшкільного віку «Стежинки у Всесвіт» (науковий керівник К. Крутій). Варіативна складова Базового компонента дошкільної освіти реалізовувалася через інтеграцію змісту парціальних програм у різні види діяльності відповідно до змісту парціальних програм, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України: «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. – Лохвицька Л. В.); «Дитина у світі дорожнього руху», програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху (авт. – Тимовський О.А., Репік І.А.); «Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт. Єфименко М.М.);«Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.);«Вчимося жити разом», програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років (авт. Піроженко Т.О., Хартман О. Ю.).
На зміст дошкільної освіти в закладі, насамперед, накладає відбиток специфіка розвитку дітей дошкільного віку, необхідність наповнення його найбільш природними і необхідними для дитини-дошкільника видами діяльності, до яких відносяться:
- гра;
- спілкування з дорослими й однолітками;
- експериментування;
- пошуково-дослідницька діяльність;
- предметна діяльність;
- образотворча і художньо-театральна діяльність; - дитяча праця і самообслуговування.
Вплив предметного оточення на розвиток, навчання та виховання дошкільника досить багатогранний. Насамперед, відзначається, що його відповідність санітарно-гігієнічним нормам є обов’язковою умовою забезпечення безпеки дітей, збереження їх фізичного і психічного здоров’я, тобто умовою рішення першочергових задач.
Модель сучасного освітнього процесу ми представляємо в єдності трьох факторів:
- спеціально-організованій діяльності;
- предметно-просторового середовища;
- емоційно і морально обґрунтованої особистісної взаємодії дорослих і дітей (духовний простір дошкільного навчального закладу).
Сучасний підхід до оцінки якості дошкільної освіти в закладі дошкільної освіти пов’язано з формуванням в дітей універсальних умінь і навичок – ключових компетенцій: соціальної, комунікативної, інформативної, когнітивної, загальнокультурної, спеціальної.
Варто відмітити, що якість змісту в системі особистісно - зорієнтованої дошкільної освіти в закладі визначається не лише її насиченістю ключовими компетенціями, але й здатністю налагоджувати процеси особистісного розвитку кожної дитини дошкільного віку.
Освітнє середовище закладу складається з розвивальних осередків в групах, спортивно-ігрового комплексу, музичної зали.
Заслуговує на увагу, що в дошкільному закладі створені необхідні умови для проведення різноманітних фізкультурно-оздоровчих заходів, стимулювання активної рухової діяльності дітей. Предметно-ігрові розвивальні середовища в усіх групах включають в себе центри дитячої діяльності: «Український куточок», «Бабусина скриня», «Театралізована діяльність», будівельний куточок «Юні архітектори», самостійної художньої творчості «Фантазери», природничий куточок «Природничок», пошуково-дослідницької діяльності «Ми-дослідники» тощо. Для задоволення потреб дитини побути на самоті, відпочити від спілкування з однолітками, в кожній групі створені куточки усамітнення, відпочинку та релаксації, де дитина може побути наодинці з собою, займатися улюбленою справою, що дуже важливо для її емоційного благополуччя. Наявні емоційні куточки дозволяють дітям фіксувати свій емоційний стан протягом дня за допомогою різних позначок, а вихователю скеровувати настрій вихованців, брати до уваги оцінку дітьми своєї діяльності.
У дошкільному закладі відповідно до сезону та напередодні свят проводяться дитячі тематичні виставки малюнків, спільних робіт батьків і дітей, спільних проектів дітей і вихователів, фотовиставки. В усіх групах облаштовані куточки з національно-патріотичного виховання, де розташована українська символіка та атрибути згідно рекомендацій та нормативів МОН України. Для стимулювання творчості батьків, дітей та працівників діє виставка робіт «Радість творчості».
В музичній залі наявні традиційні (брязкальця, гармошка, гітара, дзвіночки, маракаси, музичні трикутники, металофони, пищики, дерев’яні ложки, дерев’яні палички тощо) та нетрадиційні інструменти (стаканчики з палицями, пляшечки із сипучими речовинами тощо) дитячі музичні інструменти, групах створені музичні осередки в яких знаходяться музичні інструменти згідно віку дітей.
У кожній групі обладнані куточки для розвитку художніх здібностей дітей, які повністю оснащені необхідними матеріалами. Також у кожній групі діють сезонні виставки робіт вихованців та їх батьків, де вони демонструють свої здібності. Стенди з фотографіями режимних моментів, та загалом діяльності дітей за освітнім процесом цікаві батькам, демонструють проведену роботу вихователів.
На майданчиках груп вихователі разом з батьками облаштовують осередки атрибутами виготовленими з покидькових матеріалів (шин, пляшок, кришок з пляшок, речей, які вже не придатні в господарстві, а їм можна дати друге життя), де діти можуть гратися, вивчати кольори, форми, займатись працею в природі та висаджують квіти для розвитку художньо-естетичного смаку дітей. Належну увагу вихователі дошкільних груп приділяють оснащенню квітників та городів для проведення спостережень, експериментальної діяльності та прищеплення любові до праці.
Територія ЗДО знаходиться в задовільному стані (згідно актів обстеження), безпечна для життя і здоров’я дошкільників та проведення екскурсій.
За рахунок коштів місцевого бюджету для покращення розвивального, ігрового середовища та безпеки всіх учасників освітнього процесу, придбано сучасний ігровий та дидактичний матеріал, поповнюється заклад і сучасними дитячими меблями, відповідно до віку дітей, атрибутами для пошуково-дослідницької діяльності, заклад забезпечений посудом, господарчими товарами.
Придбано атрибути для проведення сюжетно-рольових, театральних ігор, канцелярські товари для проведення гурткової роботи. За допомогою батьків матеріально-технічна база закладу поповнена іграшками, сенсорними та настільними іграми, канцелярськими товарами, які мають сертифікати якості, привабливий естетичний вигляд та створюють комфортний, доступний, безпечний життєвий простір перебування дітей у закладі дошкільної освіти, а також за підтримки творчих батьків виготовлені осередки маніпуляцій з піском та водою. Творчі креативні педагогічні працівники виготовляють методичні посібники, дидактичні матеріали, леп буки, якими поповнюють методичний куточок в закладі.
В ході вивчення внутрішньої системи забезпечення якості освіти були опрацьовані адміністрацією закладу чек-лісти, а саме:
- що враховувати під час самооцінювання освітніх та управлінських процесів;
- чи все зробили, щоб внутрішня система забезпечення якості освіти функціонувала;
- які принципи управління якістю взяли за основу внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- чи правильно розробили Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти;
- чи є необхідні компоненти в розробленій внутрішній системі забезпечення якості освіти.
За рахунок проведення самооцінки ми визначили правильність проведення освітніх та управлінських процесів в дошкільному закладі, звернули увагу на необхідні компоненти в розробленій внутрішній системі.
У дошкільному навчальному закладі територія та приміщення чисті, охайні, тематично та естетично оформлені, у них підтримується належний повітряно-тепловий режим. Приміщення використовуються раціонально.
Облаштовані робочі місця для педагогічних працівників, а також осередки для відпочинку учасників освітнього процесу. Для вихованців встановлено ігрові майданчики у внутрішньому дворі закладу. У дошкiльному закладi дотримано питний режим. Наявнi всi, необхiднi для реалізації освітньої програми навчальні групи й приміщення.
У дошкільному навчальному закладі функціонує 3 груп: 1 група раннього віку 2 групи дошкільні. Проте, як показали результати вивчення, групи на 75% забезпечені засобами навчання відповідно до вимог законодавства.
Оформлення приміщень мають навчальну-пізнавальну, мотивуючу, розвиваючу складові. Простір закладу містить елементи та осередки, що зацікавлюють здобувачів освіти до пiзнавальноi діяльності.
Територія дошкільного навчального закладу облаштована, має зручне розташування, зелені насадження. Дані приміщення закладу є пристосовані, дотримується повітряно-тепловий режим, освітлення. У закладі забезпечено архітектурну доступність до будівлі, наявні та використовуються дидактичні засоби відповідно до освітніх потреб здобувачів освіти. Налагоджена система роботи з адаптації та інтеграції вихованців до освітнього процесу. Прибирання, провітрювання та дезінфекція у дошкліьному закладі здійснюється згідно затверджених графіків. Кількість дітей не перевищує проектну потужність. Всі приміщення використовуються в освітньому процесі. Групові кімнати естетично оформлені, оснащені дидактичними засобами для роботи з дітьми, педагогами розроблені дидактичні посібники, леп буки, мнемотаблиці тощо.
ЗДО має власний сайт, інформаційні стенди, які постійно оновлюються, у яких висвітлюється інформація про діяльність груп та закладу в цілому.
Розроблені та регулярно проводяться заходи із запобігання і протидії булінгу (цькування), а саме: організовується навчання для педагогічних працівників, налагоджена співпраця з представниками правоохоронних органів з питань запобігання та протидії булінгу (цькування). Правила поведінки для вихованців спрямовані на формування позитивної мотивації в поведінці, адаптовані для сприйняття усіма учасниками освітнього процесу та оприлюднені на веб-сайті дошкільного навчального закладу. Працівники та адміністрація ДНЗ здійснює роботу щодо виявлення, реагування, запобігання булінгу (цькування), та іншому насильству.
Освітнє середовище є одним із важливих компонентів системи освітньої діяльності закладу. В ЗДО створюється освітнє середовище вільне від будь яких форм насильства та дискримінації, а також мотивуючий до навчання освітній простір, педагоги проводять індивідуальні бесіди з здобувачами освіти щодо запобігання проявів дискримінації в закладі. 100% педагогів закладу освіти цілком задоволені освітнім середовищем та умовами праці в закладі.
В анкетуванні брали участь всі педагогічні працівники ЗДО (8 осіб), під час яких оцінили якість освітніх та управлінських процесів в закладі.
Всі педагоги за 5 років пройшли професійне зростання в —-- та під час навчання в університеті та отримали сертифікати та посвідчення за участь у вебінарах та тематичних семінарах. результати вивчення свідчать, що в дошкільному закладі створені належні умови для підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників. Педагоги поширюють власний педагогічний досвід: публікуються на сайті, виступають на конференціях, проводять майстер-класи, презентації на виставках, публікуються у фахових виданнях.
У ЗДО практикуються винагороди та вручення грамот, подяк за сумлінну працю, вагомий внесок у розвиток, навчання та виховання підростаючого покоління.
Доцільно відмітити, що в ЗДО створений психологічний клімат та всі умови для співпраці. У роботі з батьками вихованців проводяться батьківські збори, консультації, практикуми, тренінги, майстер-класи, індивідуальне спілкування.
Ефективно в закладі діє педагогічна рада, під час якої розглядаються питання діяльності закладу, рішення ухвалюються колегіально, демократично, під час педагогічної ради розглядаються та розв’язуються організаційні питання, ухвалюються рішення.
В зв'язку з воєнним станом в Україні, в дошкільному закладі оновлені правила внутрішнього трудового розпорядку, працівники ознайомлені з ними під підпис та дотримуються їх. Результати вивчення порушень не виявлено.
Особливе місце займає реагування на випадки булінгу та насильництва. Постійно проводяться навчання, інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, поведінки в надзвичайних ситуаціях.
Ведеться відповідна документація.
Працівники беруть участь у розробці документів, а саме:
- програми (стратегії) розвитку ЗДО на 2023-2027 рр.;
- процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- правил внутрішнього трудового розпорядку;
- плану роботи дошкільного навчального закладу на рік.
Управлінські та освітні процеси організовані, сплановані, проводяться, але потрібно продовжувати знайомитися та впроваджувати новітні інноваційні технології дошкілля та вдосконалювати діяльність дошкільного навчального закладу.
Педагоги груп за результатами оцінювання предметно-просторового розвивального середовища вважають освітнє середовище закладу безпечним та психологічно комфортним, а саме: загальний % по закладу – 91,5%.
Проведені спостереження за організацією режимних моментів, які показали, що всі педагогічні працівники володіють методиками, інноваційними технологіями та вміють організовувати режимні моменти. Режимні процеси продумані, логічно побудовані, плавно переходять від одного виду діяльності до іншого. Прослідковується системність роботи, злагодженість між навчальною та ігровою діяльністю. Вихователі вдало протягом дня використовують художнє слово, наочні приклади, створюють ігрові ситуації та вміло їх обігрують.
З батьками вихованців групи раннього віку було проведене анкетування «Організовуємо освітній процес разом». Дана анкета дала можливість ознайомитися з новоприбулими дітьми, вивчити їхні інтереси та організувати освітню роботу; виявити дітей, які мають певні прояви алергії; правильність організації харчування; виявити, які емоції проявляють діти, дії у колі однолітків, як граються, які ритуали присутні в сім’ї. Вивчення сприяло покращенню організації освітнього процесу, створення його цікавим, змістовним, а головне безпечним для вихованців групи раннього віку.
Також з батьками вихованців було проведене анкетування «Оцінюємо ігрове середовище дитячого садка», взяло участь 38 батьків, що становить 76%. Згідно опрацьованих анкет виявлено, що батьки задоволені освітнім середовищем, створеною атмосферою, цінують думку педагогів, прислухаються до рекомендацій, позитивно реагують на новинки в освітньому процесі, беруть участь у виготовленні поробок з покидькового матеріалу, різних ігор. Результати анкетування: загальний % по закладу – 89,6%
В анкетуванні «Оцінюємо організацію харчування в дитячому садку», взяло участь 38 батьків, що становить 76%. Анкетування дало можливість оцінити організацію харчування в закладі та поліпшити його виявити улюблені страви дітей (у більшості випадків це: страви з овочів, риби, м’яса, каші, запіканки, млинці). Результати використані в узагальненому вигляді:
Рівень
Загальний %
Здебільшого задоволені
15%
Задоволені
85%
Не задоволені
0%
40% батьків вважають, що перспективне меню ідеально сплановане, діти полюбляють всі страви, 60% уточнили, які саме страви полюбляють їх діти. 10% дітей не їдять молочних страв зі слів батьків. Організація харчування в закладі дошкільної освіти на думку батьків 84% сприяє формуванню культури харчування, 16% – важко відповісти, невпевнені.
Під час батьківських зборів, на виробничих нарадах, нарадах при директору питання якості харчування дітей обговорюється та аналізується. З результатів отриманих можна зробити висновок, що в організації якісного харчування врахувати пропозиції батьків, переглянути перспективне меню, урізноманітнити його стравами, запропонованими батьками, але при цьому враховувати відсоткове співвідношення білків, жирів та вуглеводів, калорійності.
З батьками вихованців було проведене анкетування «Оцінюємо освітні та управлінські процеси в дитячому садку», взяло участь 36 батьків, що становить 72%. Під час проведення анкетування ми оцінили освітню діяльність закладу. Виявилось, що 68 % вихованців, зі слів батьків йдуть до закладу у піднесеному настрої, з радістю; 16 % – здебільшого охоче; 6% – не проявляє особливих емоцій; 10% – складно сказати.
Причинами небажання йти до закладу:
- 6% важко розлучаються з батьками;
- 14% – втомлюваність дитини;
- 5% – інший варіант (не полюбляє вранці вставати рано, погодні умови, мороз, важко прокидається вранці);
- 2% – неприйняття дитиною вихователя;
- непорозуміння з іншими дітьми;та все ж 68% – йдуть до дитячого садка із великим задоволенням.
В ході вивчення виявлено, що у 74 % дітей не виникало проблем із адаптацією до закладу; 18 % – іноді виникали проблеми; 4% – виникали проблеми; 4% – переважно виникали.
Про діяльність закладу батьки дізнаються переважно на батьківських зборах – 45 %; 25% – із сайту закладу; 20% – від вихователів; 10% – зі спільнот батьків у соціальних мережах.
Батьки вихованців на 92% оцінюють облаштування території, раціональність, комфортність її; 86% – естетика та дизайн приміщень; 98 % – чистота приміщень та обладнання; 98% – чистота туалетних кімнат; 96% – оформлення ігрових майданчиків, креативність, доцільність їх; 90% – дотримання теплового режиму в закладі.
92% батьків ознайомлені із статутом закладу та дотримуються, 8% частково дотримуються. Аналіз показав, що 98 % батьків вважають, що керівництво закладу враховує думки батьків, коли ухвалює важливі управлінські рішення, 2% – враховуються думки частково. Проведене анкетування дає можливість покращити взаємодію в системі педагог – батьки – діти, взаємо довіру у відносинах, педагогічну свідомість батьків.
Постійно ведеться контроль з дотримання протиепідемічних заходів в період адаптивного карантину. Особливу увагу приділяємо санітарії, харчуванню та безпеці життєдіяльності.
Ведеться контроль за роботою сестри медичної, завідувача господарства та працівників дошкільного навчального закладу. Щоденно, в ході спостереження та контролю за роботою сестри медичної включає в себе проведення температурного скринінгу, дотримання графіків миття, обробки та дезінфекції приміщення та території , дотримання графіків провітрювання, кварцування, контроль за якістю продуктів харчування, організація та дотримання адаптивного карантину.
В ході спостереження та контролю за роботою завідувача господарства особлива увага приділяється своєчасному забезпеченню дошкільного навчального закладу продуктами харчування, миючими, чистячими та дезінфікуючими засобами; своєчасність виявлення порушень (аварій); ведення санітарного стану в закладі; організація адаптивного карантину.
Контроль за роботою працівників показав, що всі працівники закладу дотримуються посадових (робочих) інструкцій, інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, правил внутрішнього трудового розпорядку, графіків миття, дезінфекції, провітрювання та кварцування; своєчасність дотримання графіків зміни ЗІЗ, правил утилізації. Особлива увага при контролі приділяється організації освітнього процесу та планування його, робота з батьками.
В дошкільному навчальному закладі функціонує 1 інклюзивна група, в який виховується 1 дитина з ООП.
У своїй діяльності, для організації інклюзивного навчання, наш заклад дошкільної освіти керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», листами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України Постановами КМУ.
В закладі створена команда психолого-педагогічного супроводу; призначена відповідальна особа за організацію інклюзивного навчання; розроблені та затверджені плани роботи команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами на 2023/2024 навчальний рік та план з організації інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти «Усім дітям рівний доступ до якісної дошкільної освіти», затверджена тематика засідань команди психолого-педагогічного супроводу на 2023/2024 н. р.
Командою психолого-педагогічного-супроводу для вихованців з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивній групі, розроблена індивідуальна програма розвитку (ІПР).
З дітьми проводяться корекційно-розвивальні заняття керівником музичним та практичним психологом згідно затверджених графіків роботи, які оплачувалися згідно звіту про проведення корекційно-розвиткових занять на основі щомісячних договорів.
Проводиться робота з батьками. Батьки залучаються до кожного етапу освітнього процесу. Щодня проходять бесіди та консультації, щодо досягнень та складнощів у навчанні вихованців в інклюзивній групі.
З батьками проведені анкети:
1. «Визначення комфортності перебування дітей з особливими освітніми потребами у дошкільному закладі в інклюзивних умовах» в ході якої виявлено високий рівень комфортності перебування дітей в інклюзивних умовах і становить 94%. Узагальнюючи результати можна зробити висновок: продовжувати впроваджувати інклюзивну освіту в закладі.
2. «Визначення індивідуальних особливостей дитини», яка дала можливість педагогам визначити слабкі та сильні сторони вихованців, вивчити вподобання дітей, їхні інтереси, нахили, здібності, за результатами анкети можна зробити чіткі висновки:
- батьки задоволені організацією освітнього процесу в закладі;
- роботі з дітьми приділяти увагу посидючості, впевненості в собі, підготовки до школи;
- залучати спеціалістів інклюзивно-ресурсного центру для надання допомоги та рекомендацій в організації освітнього процесу в закладі з дітьми із особливими освітніми потребами.
За результатами опитування:
• переважна більшість учасників освітнього процесу, а саме 89,6% педагогів, 85 % батьків задоволені умовами харчування;
• 82% батьків задоволені організацією освітнього процесу в закладі, 18 % – переважно задоволені;
• 90,5% батьків задоволені створеними комфортними умовами в закладі, 9,5% – вважають, що умови потрібно покращити.
Рівні оцінювання за вимогами:
- Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці – достатній.
- Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації – достатній.
- Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору – переважно достатній за різними критеріями та показниками оцінювання.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо вдосконалення якості освітньої діяльності закладу дошкільної освіти за результатами самооцінювання
РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ:
Адміністрації закладу:
1.Проаналізувати на засіданні педагогічної ради висновок про якість освітньої діяльності дошкільного навчального закладу, внутрішню систему забезпечення якості освіти за результатами самооцінювання та прийняти рішення щодо удосконалення освітніх і управлінських процесів.
2.У 2024-2025 навчальному році сприяти методичній роботі закладу по удосконаленню професійної майстерності педагогів з метою реалізації Базового компоненту дошкільної освіти та комплексної програми “Стежинки у Всесвіт”.
3.Забезпечити якісний організаційно-методичний супровід поетапного впровадження нових Державних стандартів дошкільної освіти щодо організації освітнього простору дошкільного навчального закладу та Стратегії розвитку дошкільного навчального закладу на 2023-2027 роки.
4. Продовжити методичне оформлення дошкільних груп відповідно до сучасних вимог.
5. Продовжити співпрацю із батьками з метою залучення їх до проведення різноманітних заходів та сільською громадою, спонсорами для надання ними спонсорської допомоги для покращення матеріально-технічної бази закладу.
6. Порушити клопотання перед управлінням освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради:
1) У придбанні засобів індивідуального захисту (протигазів, захисних костюмів), обробленні дерев’яних конструкцій горища.
2) Утеплення та фарбування фасадів дошкільного навчального закладу.
3) У заміні огорожі ЗДО.